Företagsbeställning? Självklart!

Vi hjälper många företag med handtag, knoppar och innerdörrshandtag. Behovet av vår hjälp kan variera och därför beskriver vi här nedan de vanligaste frågorna och hur du gör för att beställa.

1) Engångsbeställning – nu enklare än någonsin!

Det är många företag som har ett engångsbehov av våra tjänster. Kontoret, butiken eller restaurangen ska få ett lyft med ny handtag och knoppar och nu är det enklare än förut. Fyll varukorgen med det du önskar, gå till kassan och välj Företagskund i Klarna. Välj därefter betalningssätt. Det vanligaste är faktura.

2) Köksinstallatör / snickeri / byggfirma

Är du en köksinstallatör, ett snickeri eller ett byggföretag vars kunder önskar produkter ur vårt sortiment? Då är det sannolikt inte sista gången du önskar vår hjälp. Skicka ett mail till hej@frontapply.se med en kort introduktion av er och hur ert förväntade behov ser ut framåt. Vi återkommer med hur ni går tillväga för att lägga era beställningar på ett smidigt och prisvärt sätt. Vi hör normalt av oss inom 24 timmar.

3) Arkitekt / Inredare / Stylist

Är du en professionell inredare, arkitekt eller stylist som önskar varuprover eller någon annan information från oss innan en beställning. Tveka inte att höra av dig till hej@frontapply.se så svarar vi oftast samma dag.

NYHET! Rådgivning via telefon

Nu erbjuder vi rådgivning och hjälp med beställning via telefon. Support via telefon har öppet helgfria vardagar 10.00 – 15.00